luni, 17 februarie 2014

PIZZA-ALUAT



        Aluatul de pizza,probabil,e unul din cele mai usoare aluaturi de facut,insa la inceputurile mele in ale bucatariei mi-a dat ceva bataie de cap pentru ca niciodata nu  imi iesea cum doream. Am sa va impartasesc reteta mea.Avem nevoie de:
  • 25 g drojdie proaspata,
  • 1 lingurita  de zahar,
  • 4 linguri de ulei de masline,
  • 1 cana de apa calduta,
  • un praf de sare,
  • faina cat cuprinde,in jur de 500 g.
      Drojdia se faramiteaza si se freaca cu lingurita de zahar pana se dizolva.Se amesteca cu apa calduta,praful de sare,uleiul si faina,incepem si framantam pana devine un aluat elastic,potrivit de moale si nelipicios.Se pune intr-un castron mai mare,se acopera cu folie de plastic si se lasa la frigider cateva ore,cel putin 3 ore,de preferat este sa se faca cu o zi inainte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu